Clubtrainingspakken en rode uitshirts

Bij Intersport Leiden zijn clubtrainingspakken te passen. Deze zijn van het merk Reece (breathable comfort) in een kobalt blauwe kleur. Ze worden voorzien van een Forescate borstlogo (en een klein Intersport logo). De kindermaten zijn unisex, maten van 116 t/m 164. De damesmaten gaan van XS t/m XL. De herenmaten gaan van S t/m XXL. Intersport kan het trainingspak aanbieden voor een gereduceerde prijs van €75,=

Ook zijn rode polo’s voor uitwedstrijden te passen. De polo’s zijn van het merk Stag (dry fit) en voorzien van het Forescatelogo. Ook deze polo’s zijn in zowel kindermaten(€20,=) als volwassenmaten (€22,=) verkrijgbaar.

Wanneer je voor 19 juli een clubtrainingspak en/of uitshirt past en bestelt, ligt het na de zomervakantie maar voor de aanvang van het nieuwe hockeyseizoen bij Intersport voor je klaar.

Na de zomervakantie volgt er een tweede pas- en bestelronde ( t/m 6 september) en de verwachting is dat de levering dan rond de herfstvakantie gaat plaatsvinden.

Vragen graag via het mailadres: [email protected]