MET SPOED GEZOCHT; 4 leuke vacatures

MET SPOED GEZOCHT: BARPLANNER / INDELER SCHEIDSRECHTERS (2x) / ADM.MDW COMMISSIE

Meld je nu aan voor één van de volgende werkzaamheden via [email protected] of mail rechtstreeks de betrokken commissies. Wij nemen dan contact met je op voor verdere informatie. Je kunt daarnaast erop vertrouwen dat je door zittende commissieleden goed wordt begeleid en ingewerkt:

Scheidsrechterscommissie
Deze commissie draagt zorg voor de opleiding, planning en beoordeling van scheidsrechters voor jeugd- en seniorenteams.

• Indeler ( 2 x) voor de jeugdcompetitie op zaterdag
Het indelen van de scheidsrechters voor de wedstrijden die thuis gespeeld worden. Je leert de scheidsrechters gaandeweg kennen zodat je hen goed kan indelen, qua sterkte voor de diverse wedstrijden.
Tijdsbesteding: gemiddeld 2 uur per week. De werkzaamheden kun je vanuit huis doen, op tijden die jou het beste uitkomen.
Voor meer informatie: [email protected]

• Administratieve kracht voor de commissie
Ondersteunen van de opleidings- en begeleidingsactiviteiten van de commissie
Tijdsbesteding: gemiddeld 3 uur per maand. De werkzaamheden kun je vanuit huis doen, op tijden die jou het beste uitkomen.

• 1 opleider scheidsrechters cursussen
Betrokkene kan komend seizoen meelopen en ingewerkt worden door huidige opleider.
Tijdsbesteding: gemiddeld 4 uur per maand

Barcommissie
Deze commissie draagt zorg voor de bevoorrading (logistiek) en de bemanning van bar en keuken door de leden, zowel op de reguliere competitiedagen als bij bijzondere evenementen.

• Een barplanner
Zorgt voor een tijdige barplanning voor zowel de reguliere competitiedagen als bij bijzondere evenementen. De barplanner maakt daarbij gebruik van het planningsprogramma LISA waarbij automatisch de ingeplande medewerkers worden gemaild over hun inzet en tijden.
Tijdsbesteding: gemiddeld 3 uur per week. De werkzaamheden kun je vanuit huis doen, op tijden die jou het beste uitkomen.