Veldbriefing 2014-2015 voor bondsscheidsrechters en coaches van bondsaangewezen teams
Op vrijdag 12 september wordt op hockeyclub LOHC te Oegstgeest de briefing seizoen 2014-2015 voor bondsscheidsrechters gehouden.
Ontvangst: vanaf 19.30 uur en aanvang: 20:00 uur.

De briefing is in eerste instantie bedoeld voor bondsscheidsrechters en bondsscheidsrechters in opleiding die fluiten in het district Zuid- Holland.
Echter, de briefing is ook interessant voor coaches/managers van teams uit Zuid Holland die in de competitie door deze bondsscheidsrechters (mits voldoende beschikbaar) worden gefloten.

De briefing zal door Roel van Eert, landelijke bondsscheidsrechter, worden verzorgd. Tijdens deze briefing zal worden ingegaan op de regelwijzigingen die gelden vanaf het begin van het nieuwe seizoen en op de aanscherping van enkele belangrijke regels.
Mocht u binnen uw vereniging teams hebben in de hierna genoemde klasse(s), bent u als coach en/of manager van dat team van harte uitgenodigd de briefing bij te wonen.

Het betreft de coaches en managers van de competitie van de jeugd
- Jongens/Meisjes Top A*
- Jongens/Meisjes landelijk A en B
- Jongens/Meisjes super A** en super B**
* Voorcompetitie
** Mits voldoende bondsscheidsrechters beschikbaar

De senioren:
- Dames en heren 1ste klasse
- Dames Overgangsklasse
- Heren 2de klasse
- Heren 3de klasse**
- Heren res. hoofdklasse**
** Mits voldoende bondsscheidsrechters beschikbaar

Gezien het beperkt aantal plaatsen, is het wel van belang dat u zich per mail vooraf aanmelden. We kunnen dan rekening houden met het aantal stoelen.
Het bericht van aanmelding kan gezonden worden aan: [email protected], met daarin de naam van de coach, de vereniging en het team dat je begeleid.

De scheidsrechterscommissie