G-hockey nieuws
Afgelopen zaterdag speelde de G hockeyers van MHC Forescate hun tweede competitiewedstrijd. Na stevige trainingen, vol goede moed en met een lekker zonnetje vertrokken we, vroeg in de ochtend, naar Alphen aan de Rijn. Isabel, Marieke, Madelief, Wouter, Alexander, Eline, Sophie en Daan waren er helemaal klaar voor. Ook hadden we weer veel supporters mee, hartstikke leuk!

De eerste helft speelden we heel goed met elkaar over waardoor er na 10 minuten al een doelpunt viel voor ons. Wat waren we blij met z'n allen. Maar dan natuurlijk vasthouden die voorsprong. Gelukkig hadden we een goede verdediging staan. Isabel, Alexander en Eline zorgden ervoor dat Alphen niet bij ons doel kwam. Dat lukte heel goed en de ballen die er wel doorgingen werden fantastisch gestopt door onze topkeeper Daan!
Na 10 minuten zorgde onze voorhoede wederom voor een doelpunt. Wat een fantastische aanvallers zijn jullie, Madelief, Marieke, Wouter en Sophie!
In de rust konden we even op adem komen met heerlijk fruit van Sophie, waardoor we er daarna weer tegen aan konden.
De tweede helft kwam Alphen sterk terug maar, gelukkig voor ons, kwamen ze niet aan scoren toe. Wij konden er daarentegen nog wel 1 met elkaar scoren in het doel van Alphen!

Wat een prachtige wedstrijd en wat hebben jullie ontzettend goed gespeeld, 0-3 gewonnen.
Supertrots!!

Op naar de volgende wedstrijd op 8 november in Delft bij Hudito.

Marie- Jose van Pelt