Sander Snel, VRIJWILLIG-CENTRAAL

In deze rubriek wordt regelmatig een vrijwilliger voorgesteld zodat de mensen achter Forescate beter bekend worden en om hen op deze manier eens uit de schaduw te halen en in een welverdiend zonnetje te zetten. De eerste twee weken staat het artikel op de voorpagina, daarna blijven de artikelen terug te lezen onder 'Vrijwilligers' van het keuzemenu.

Dit keer is de beurt aan Sander Snel. Sander houdt van Grieks en Spaans uitgaan maar komt altijd weer terug in Voorschoten vanwege het blauw van MHC Forescate en de toekan.

Hallo ik ben Sander. Ik ben vanaf mijn 10e jaar lid van MHC Forescate. Nu, op mijn 21e, ben ik trainer van ma3 en cameraman bij H1. Verder werk ik bij van der Valk. Ik vind Forescate een onwijs gezellige club dus ......... kom ook gezellig wat voor de club doen. Ik beloof je: daar krijg je geen spijt van!

Was getekend, Sander Snel.

De favorieten van Sander:
Favoriete hockeyer: Mink van der Weerden
Lievelingseten:  Lasagne
Lievelingskleur: Blauw
Ik heb een hekel aan:  Ik heb nergens een hekel aan
Favoriete vakantieland: Griekenland/Spanje
Hobby's: Training geven en stappen
Motto:  Dat we een leuk jaar tegemoet gaan en dat H1 en D1 kampioen worden.