Trainingen in winterperiode

Vanaf 1 december tot half februari trainen we met het "balkenschema" (zie bijlage).

Er wordt in principe 1  x in de week getraind behalve wanneer anders met coach/trainer is afgesproken.

Het clubhuis is in de winterperiode dicht behalve wanneer getraind wordt, dan is het clubhuis open.

Wij zorgen dat er tijdens de training altijd een volwassene aanwezig is, die aanspreekpunt is voor trainers en spelers.

In de kerstvakantie wordt niet getraind dus van 20 december - 4 januari is iedereen vrij voor wat betreft trainen op het veld.

Jongste jeugd

* In de agenda op de site staat wanneer de laatste training van de benjamini's en kabouters is namelijk 7 december en op zondag 1 februari starten ze weer.

* De 1e jrs E en F  trainen op woensdag 10 december hun laatste training. Na de vakantie op woensdag 14 januari starten we weer (als het weer het toelaat).

De vrijdag training voor de 1e jrs E zal pas vanaf vrijdag 6 mrt weer beginnen. Zet het in je agenda zodat je niet voor een dichte deur staat.

* De laatste training van G-hockey is op 17 december en start 28 januari weer.

Keepers

Er is geen keeperstraining van 20 december t/m 18 januari. Daarna gaat de keeperstraining door volgens het gewone schema - voor zover de velden het toelaten, houd hiervoor goed de site in de gaten! Alle keeperstrainers benaderen hun keepers persoonlijk als zij van bovenstaand schema afwijken. Als er vragen zijn kan je Kevin Segeren ([email protected]) benaderen.

Loopscholing

Nieuw dit seizoen is dat er voor de C en D kaderteams een loopprogramma in de winter wordt afgewerkt, met loopscholing, coordinatie en conditie.

De A en B kader gaan of in de zaal extra trainen of bij Your Life hun kracht en intervalconditie vergroten.

Na de winterperiode is het idee om ook de C en D niet-kader meer kennis te laten maken met looptraining, voor zover dat nog niet heeft plaatsgevonden.

Veel D-meiden en enkele C-meiden hebben hier al aan deelgenomen, en we gaan de groep vergroten. Jullie worden hier tijdig over geinformeerd.

Ton Zwagerman, Tinka Tolsma, Ivo ten Have en Steven Alderlieste zijn op dit moment bij onze club actief om looptraining te geven. Als club zijn we enorm blij met zulke enthousiastelingen.

Veel trainingsplezier in de winter,

als er vragen zijn: [email protected]

Grtz

Esther Swen