Désirée Schaepman overleden
Afgelopen weekeinde ontvingen wij het trieste bericht, dat Désirée Schaepman op zaterdagmorgen 6 december 2014 is overleden.  Désirée (56 jaar) was al enkele jaren ziek. Zij speelde bij de Dinsdag Veterinnen en was onder meer een aantal jaar actief in de Commissie Sportief. Haar man, Robert den Brave, maakt deel uit van onze Veteranen B.

Wij wensen Robert en de kinderen Pieter-Bas, Beer, Radboud en Philippine heel veel sterkte toe de komende tijd om dit enorme verlies een plekje te geven.

Bestuur MHC Forescate

---------------------------------------------------------------------------------------------------

In Memoriam Désirée Schaepman

Op zaterdagochtend 6 december is Forescatelid Désirée Schaepman overleden.

Désirée maakte met haar echtgenoot Robert den Brave en hun kinderen Pieter-Bas, Beer, Radboud en Philippine deel uit van een hechte hockeyfamilie bij Forescate.

Met veel betrokkenheid en humor was Désirée jarenlang lid van de Commissie Sportief.

Door haar ervaring als lerares op het Adelbert College en later als oprichter en eigenaar van de huiswerkbegeleiding ‘Zus en Zo' kon ze heel duidelijke grenzen stellen en tegelijkertijd problemen relativeren.

Iedereen waardeerde haar aandacht, humor en scherpzinnigheid. Ze was daardoor een waardevol lid van de commissie.

Désirée hockeyde zelf bij de Dinsdag Veterinnen, een hechte club dames.

Ze viel op, niet zozeer vanwege haar hockeykwaliteiten maar meer door haar charismatische aanwezigheid. Ze was direct, eerlijk, kritisch en heel geestig.

Ze is een bijzonder mens en we zullen haar enorm missen.

Namens de Dinsdag Veterinnen,
Astrid Dungelmann