Nieuwe zaalkampioenen afgelopen weekeinde

Nadat we vorige week al onze MD4 en MB4 konden feliciteren, kunnen we na het afgelopen weekeinde nog een groot aantal teams feliciteren.

Natuurlijk wachten we de standenverwerking van maandagnacht nog even af voor formaliteit, en werken we ondertussen samen met de teams aan een samenvatting van de verhalen met foto's.

Want veel te vertellen is er zeker !
Er zijn de meest wilde scenario's waarheid geworden, van kampioenen die het niet verwacht hadden, van onverwachte uitslagen bij directe concurrenten, van feestvierende tegenstanders die pas later thuis ontdekten dat niet zij maar Forescate de uiteindelijke kampioen zijn geworden,  tot situaties waarin het bondsregelement uiteindelijk uitkomst moet bieden.........

Maar we mogen na dit weekeinde onze    JC2,   MD1,  JD1,   MD7  en jawel:  Dames 3   feliciteren met hun kampioenschap !

Zo snel mogelijk zullen we de verhalen hier samengevat publiceren !

Ad de Gruiter
Zaalcommissaris MHC Forescate