Vriendjes/vriendinnetjestraining kabouter-hockey

Beste kabouter-hockeyer,

Je bent nu bijna een jaar aan het hockeyen en na de zomervakantie ga je naar de Benjamini’s!

Misschien heb je een vriendje of vriendinnetje dat ook een keer wil kijken wat hockey nou precies is. Dan kun je hem of haar meenemen naar een vriendjes- en vriendinnetjestraining.

Dit jaar organiseert hockeyclub MHC Forescate  twee trainingen voor vriendjes en vriendinnetjes van kabouter-hockeyers die in groep 1 of 2 zitten. Door mee te trainen kunnen zij kijken of ze hockey leuk vinden en of zij misschien wel Benjamini- of Kabouter-lid willen worden van Forescate in het komende seizoen .

De vriendjes- en vriendinnetjestrainingen zullen worden gegeven op zondag 17 mei en zondag 31 mei

Tijd:                  Om 9.00 uur aanwezig, training van 9.15-10.00 uur.
Aanmelden:    Je ouders kunnen jouw vriendje of vriendinnetje aanmelden voor de trainingen tot 13 mei door een mail te sturen naar
Plaats:              Mixed Hockey Club Forescate, Weddeloop 1 te Voorschoten.
Meenemen:
Sportkleding, sportschoenen en een bitje (verkrijgbaar bij de sportwinkel)
                          Indien in bezit: hockeystick en scheenbeschermers. Hockeysticks zijn eventueel ook te leen bij de club.

Vindt jouw vriendje of vriendinnetje het zo leuk dat hij / zij volgend seizoen ook lid wil worden? Dan volgt hieronder wat informatie over aanmelden en lidmaatschap.

Als je geboren bent tussen 1 oktober 2008 en 30 september 2009, kun je je inschrijven als benjamini-lid. Als je geboren hebt tussen 1 oktober 2009 en 30 september 2010, kun je je inschrijven als kabouter-lid. Als wij meer aanmeldingen krijgen dan we kinderen kunnen plaatsen zal er worden geloot. Meer informatie kun je vinden op onze site bij het aannamebeleid. Inschrijven kan alleen via onze website www.mhcforescate.nl.

Let op:  inschrijven als benjamini of kabouter-lid voor het komende seizoen kan tot 6 juni 2015

Tot ziens op het hockeyveld!!

Hartelijke groet van Eva en Charlotte

Lijncoördinatoren Kabouters