Hapdag bitjes vrijdag 28 augustus

Met ingang van het hockeyseizoen 2015-2016 is het dragen van een mondbeschermer verplicht. Dit geldt voor alle categorieën spelers (junioren/senioren) tijdens door de bond georganiseerde wedstrijden.

MHC Forescate heeft besloten het dragen van een bitje vanaf volgend seizoen ook verplicht te stellen op alle trainingen, oefenwedstrijden en toernooien van zowel senioren als junioren.

Al jaren organiseren we aan het begin van het hockeyseizoen een hapdag voor op maat gemaakte bitjes. Ook dit jaar organiseert S.P.T.L. (Stichting Preventie Tand Letsel) vrijdag 28 augustus van 17.30-20.30 uur in het clubhuis van Forescate weer een hapdag voor alle leden.

Wilt u een gebitsbeschermer op maat, die voor langere tijd goed blijft zitten en niet uit de mond valt? Wilt u weten welke gebitsbeschermer u het beste kunt aanschaffen voor u of uw kind of heeft u andere vragen? Lees dan de (bijgevoegde) flyer.

Op de hapdag willen wij u zo snel mogelijk van dienst zijn, meldt u daarom van te voren aan, u ontvangt een bevestiging met verdere informatie.

Aanmelden via:  shop.gebit.nl

Bijlage: Hapdag_Forescate_28Aug flyer.pdf