Welkomst- en informatieavond Nieuwe leden

Beste (nieuwe) Forescateleden,

Langs deze weg willen wij graag alle nieuwe seniorleden en ouders van jeugdleden* van MHC Forescate uitnodigen voor een welkomst- en informatieavond op donderdag 3 september a.s. om 20.15 uur.

Tijdens de avond worden al onze nieuwe leden enouders van nieuwe leden welkom geheten op onze hockeyclub en zal informatie worden verstrekt omtrent het reilen en zeilen binnen de vereniging.

Vanwege het karakter van de avond raden we met name de ouders van onze nieuwe jeugdleden dringend aan om aanwezig te zijn.

Gedurende de avond zal het bestuur van Forescate aanwezig zijn om kennis met u te maken en te vertellen over zijn / haar aandachtsgebied binnen de club. Ook zullen diverse commissies binnen de club zich aan u voorstellen.
Daarnaast krijgt u informatie en uitleg over hoe u in onze website kunt inloggen. In een eerdere e-mail heeft u uw persoonlijke inloggegevens ontvangen. Mocht u deze gegevens niet ontvangen hebben dan kunt u een e-mail sturen naar [email protected]

Ook maakt u kennis met uw lijncoördinator en krijgt u informatie over de lijn waarin u of uw kind gaat spelen. De lijncoördinator zorgt voor de organisatie van de leeftijdslijn waarin u of uw kind speelt en is uw contactpersoon binnen de hockeyclub.

Behalve nuttig zal de avond vooral gezellig zijn en kunt u onder het genot van een drankje kennis maken met de club, andere leden en ouders van leden.

Denkt u ook nog even aan de jaarlijkse "hapdag" op vrijdag 28 augustus waarop nieuwe gebitsbeschermers aangekocht kunnen worden. Meer informatie daarover en aanmeldingen kunt u uiteraard vinden op de site (www.mhcforescate.nl).

Wij vertrouwen op een grote opkomst en rekenen op een gezellig samenzijn.

Met vriendelijke groeten,
namens het bestuur

Jelle Raap
voorzitter