Algemene Ledenvergadering, dinsdag 8 september 2015 vanaf 20.00 u

Het bestuur van MHC Forescate nodigt u uit voor de Algemene Ledenvergadering, die gehouden zal worden op dinsdag 8 september 2015 vanaf 20.00 uur in het clubhuis.

Aansluitend (ca. 21.30 uur) zal een borrel ter gelegenheid van de opening van het nieuwe hockeyseizoen plaatsvinden. Het bestuur nodigt alle vrijwilligers en leden hiervoor van harte uit.

1. Opening

2. Verslag van de Algemene Ledenvergadering van 11 september 2014

3. a. Jaarverslag van het seizoen 2014/2015
    b. Jaarrekening 2014/2015, verslag van de penningmeester
    c. Verslag van de kascommissie en benoeming leden kascommissie
    d. Dechargeverlening bestuur over hockeyseizoen 2014/2015

4. Verslag van stichting S.B.S.S.A.

5. Samenstelling bestuur; voordracht bestuursleden en aftredende bestuursleden:

· Jan Marc Verlinden treedt af als bestuurslid HTZ Senioren, Veteranen, Trimmers.
   · Het bestuur stelt voor John Kootstra te benoemen als bestuurslid HTZ Senioren,
     Veteranen, Trimmers.

· Het bestuur stelt voor Paul Engels te benoemen als bestuurslid gastvrijheid en
     evenementen.

· Het bestuur stelt voor Bob van de Kruk te benoemen als bestuurslid sponsoring.

6. Aanpassing statuten (i.v.m. KNHB regelgeving)

7. a. Vooruitblik seizoen 2015/2016

b. Begroting seizoen 2015/2016

8. Rondvraag en sluiting

* Voor bijlage bij agendapunt 2,klikt u  Hier.

* De voorgestelde aangepaste statuten conform agendapunt 6 treft u als bijlage bij dit nieuwsbericht aan (zie hieronder).

*Voor de bijlagen bij de agendapunten 3b en 7b verwijzen wij u zoals gebruikelijk naar de beschikbare documenten op het besloten (na inloggen beschikbare) deel van deze site.
Via menukeuzes: club / documenten / vereniging.

Ook bereikbaar via deze directe link: http://team.lisa-is.nl/Documents en vervolgens rubriekkeuze "vereniging".

Bijlage: statutenwijziging sept 2015.pdf