Wedstrijden 7 maart, we mogen weer het veld op !
Beste F-jes,

Het heeft door het weer en de vakanties even moeten duren, maar gelukkig mogen we (als het met het weer nu wel meezit) eindelijk weer onze wedstrijden spelen.

Het nieuwe wedstrijdschema voor deze week staat weer op de site (onder het kopje "jeugd F" en dan "wedstrijdschema") en afgelopen woensdag hebben we weer goed getrained, en volgens ons staan jullie weer te springen om te mogen hockeyen !

Laten we hopen dat er een zonnetje zal zijn, en dat we weer een mooie en gezellige dag zullen hebben.

Denk even aan de afspraken:
- we spelen 5 tegen 5 zonder keeper
- we pushen nog en mogen dus nog niet slaan   (behalve op training)
- we spelen 2 x 25 minuten
- we spelen nog een paar keer met 4 doeltjes per veld
- zorg dat je laaste kledingstuk je teamshirt is, alle warmhoudkleding dus ONDER het teamshirt   (skieen doe je met petten op en dikke jassen aan, hockey echter niet).
- denk aan de "dobbelsteenopstelling"
- alleen de 2 spelleiders bepalen wat wel en niet mag volgens de regels
- de spelleiders fluiten nu ook voor "Shoot" dus speel de bal niet met je voeten , daar heb je een stick voor in je handen !   Als de bal per ongeluk tegen je voeten komt is dat vaak niet erg en zal er niet gefloten worden, maar als je met je voeten echt de bal speelt of als je daar voordeel uit krijgt, dan zul je merken dat er nu steeds vaker afgefloten zal worden.