Grote Clubactie 2015; boekje al vol
Ongelofelijk knap gedaan: Amber Ensing en Femke vd Burg hebben nu al hun lotenboekje van de clubactie verkocht!
Zij hebben een waardebon van 10 euro van de Intersport gewonnen.
Ook je boekje vol? Kom snel een nieuw boekje komt halen, dan kan je nog steeds loten verkopen en maak je kans om mee te doen voor de hoofdprijs. Wie verkoopt de meeste loten in 2015 voor MHC Forescate?

Grote Clubactie 2015

Na het grote succes van de afgelopen 2 jaar, doet Forescate in 2015 wederom mee met de Grote Clubactie.

Afgelopen jaren is er zo’n 6000 euro opgehaald doordat de E en D jeugd volop clubloten hebben verkocht. De club heeft dit geld goed kunnen besteden aan verschillende projecten waar we allemaal veel plezier van kunnen hebben. Zie de openingcolumn van de voorzitter.

Dit jaar gaat het meubilair vervangen worden. Dit is een grote investering en de club is blij met wat extra geld voor dit project, zodat ons clubhuis een gezellige uitstraling gaat krijgen, waar we graag bij elkaar komen.

Wat is de Grote Clubactie ?

Het is een stichting die zich inzet voor het Nederlandse Verenigingsleven. Er worden loten verkocht en 80% daarvan komt ten goede aan de vereniging zelf.

Wanneer start de Grote Clubactie 2015 ?

Op 19 september 2015 mogen de eerste loten verkocht worden en de actie loopt door tot 10 november. Verstandig is om direct te starten met verkoop bij jou in de buurt omdat een heleboel andere verenigingen ook meedoen met de actie.

Hoe werkt de Grote Clubactie ?

De E en D jeugd, jongens en meisjes, gaan vanaf 19 september loten verkopen aan Forescateleden, oud leden, buren of bekende uit de wijk, vrienden en natuurlijk familie. Als alle verkopers proberen minstens 10 loten te verkopen, krijgen we vast en zeker weer een fantastisch mooie opbrengst.

Wat gaat de club doen met de opbrengst van 2015?

·Aanvulling interieur nieuwe clubhuis, zodat het clubhuis straks voor jong en oud een gezellige plek is om samen te komen

·Clinic voor alle verkopers in het voorjaar van 2016

·Extra investering trainingsmaterialen

Wat kunnen de kinderen winnen die de meeste loten hebben verkocht? Wat kan het team winnen die de meeste loten heeft verkocht ?

Het team wint een onderlinge wedstrijd tegen Heren 1 of Dames 1 met aansluitend een hapje eten met jullie clubhelden. (Al twee jaar een groot succes en een leuke gezamenlijke seizoensafsluiting!)

De eerste drie leden die als eerste een vol boekje met loten bij mij inleveren, ontvangen direct een waardebon van Intersport ter waarde van 10 euro.

(Bij een vol ingeleverd boekje, kan je een nieuw bonnenboekje ontvangen om zo kans te maken op de echte mooie prijzen!)

Afhankelijk van de hoeveelheid loten die je hebt verkocht, ontvangen de drie beste verkopers een mooie waardebon die je kunt besteden aan sportattributen.

En wat je verder nog moet weten over de actie......

Alle coaches van de E en D jeugd krijgen de boekjes met loten en de brieven met uitleg persoonlijk thuisbezorgd of op de club overhandigt. De coaches zorgen dat de boekjes voor of op 19 september bij de kinderen van hun team zijn en proberen iedereen te motiveren minimaal 10 loten te verkopen.

Volle boekjes kunnen door de kinderen ingeleverd worden in de Blauwe brievenbus in de hal van het clubhuis.
Nieuwe lotenboekjes kunnen door enthousiaste verkopers aangevraagd worden via [email protected], dan zorg ik dat je zo snel mogelijk een nieuw boekje van mij krijgt.

We maken er weer een geslaagde actie van met elkaar. Met een beetje stimulans van ouders en coaches naar de kinderen toe, moet dit vast en zeker lukken! Vele handen maken licht werk. Met deze actie laten ook de jongere leden van de club zien, dat ze wat voor de vereniging kunnen betekenen.

Tenslotte, als u mij wilt helpen met het invoeren van de loten via de computer, laat mij dat weten via [email protected]

Het verwerken van alle verkochte loten is veel werk. Met een beetje hulp van een aantal Forescate leden is het goed te doen, want ook hier geldt weer: Vele handen maken licht werk.

Namens de Evenementencommissie,

Simone Vink