Clubeten: Komende vrijdag is het zover !
Komende vrijdag is het zover!
Het gezellige clubeten in de vorm van een hamburgerfestijn.

De evenementencommissie zorgt er voor dat leden van Forescate zich in het clubhuis tegoed kunnen doen aan een broodje hamburger (met toebehoren) en frietjes. Niemand hoeft zich deze avond te schamen voor vieze vingers. We hebben geen bestek, maar wel genoeg servetten.
Alle leden (junior en senior) zijn van harte welkom om te komen eten.
Speciaal voor de D- en E-jeugd ronden we het gezellige samenzijn af met een film, boven in het clubhuis. Alle andere aanwezigen kunnen ondertussen, onder het genot van een drankje, met elkaar in gesprek over alles wat met hockey te maken heeft. Of dat onderwerp juist zorgvuldig vermijden.

De maaltijd dient 'aan de deur' contant te worden afgerekend (6 euro) en drankjes zijn aan de bar te verkrijgen met club- of pinpas. Voor de kinderen is er tijdens de maaltijd natuurlijk limonade!

In verband met de enorme belangstelling voor het hamburgerfestijn, komende vrijdag, moeten we de inschrijving vanaf woensdag 19.00 uur stoppen.
Het is niet meer mogelijk je op te geven. Binnenkort is er weer een leuk evenement, dus niet getreurd...

Vriendelijke groet,

De Evenementencommissie

PS.  zie ook het eerdere bericht over dit clubeten: