Van T-dansant tot worstenworkshop
Het door de evenementencommissie georganiseerde clubeten (inmiddels beter bekend als het hamburgerfestijn) en de filmavond van afgelopen vrijdag waren een doorslaand succes. Meer dan 150 eters genoten van een fantastisch broodje hamburger, frietjes en alle bijpassende toebehoren en een groot aantal jeugdleden keek daarna naar Mees Kees op groot filmscherm.

De evenementencommissie gaat door met het organiseren van clubactiviteiten. Op 22 november, wanneer zowel Dames als Heren 1 thuis spelen, is er weer een gezellig T-Dansant. We hopen dat er weer in groten getale genoten zal worden van goede wedstrijden, een verkoelend (of juist verwarmend) drankje en een lekker hapje terwijl onze huis-DJ de muzikale omlijsting zal verzorgen.

Iets verder weg -maar gelet op het enthousiasme voor het inschrijven voor het hamburgerfestijn, zeker op tijd- is de workshop 'Van varken tot worst' in januari van het nieuwe jaar. Tijdens deze workshop zullen de sterrenslagers Walter en Ronald van Eijk (tevens onze hofleveranciers van de onovertroffen grillworst) in de praktijk laten zien welk stukje vlees waar vandaan komt bij het varken. Vervolgens zal het vlees gebruikt worden als basis voor worstjes die door de deelnemers aan de workshop gefabriceerd zullen worden. De gecreëerde producten zullen ter plekke op de barbecue bereid worden en daarna getest en gewaardeerd worden door de meesters en alle leerlingen. De maker van lekkerste worstje wordt beloond met een toepasselijke prijs.

De workshop zal (onder voorbehoud) plaats vinden op dinsdag 12 januari vanaf 18 uur in ons eigen clubhuis. De kosten zullen rond de dertig euro liggen. Er is een minimum van tien deelnemers en, wellicht belangrijker, een maximum van dertig. Inschrijven kan vanaf heden via [email protected]. Hierbij geldt datum en tijdstip van inschrijven voor het vaststellen van de deelnemerslijst. Inschrijvingen vanaf nummer 31 worden op de reservelijst geplaatst

Naast genoemde activiteiten zal de evenementenagenda de komende tijd verder aangevuld worden met bekende en nieuwe, grote en kleine happenings. Hierbij zal ook ons nieuwe jeugdbestuur een flinke duit in het zakje doen. Houd dus de website, de app en Facebook goed in de gaten.

Vriendelijke groet,

De evenementencommissie