Gratis bijwonen Ijshockeywedstrijd 20 november.

We ontvingen een uitnodiging voor Forescateleden voor het gratis bijwonen van een Ijshockeywedstrijd in den Haag. Voor geinteresseerden volgt hieronder de uitnodigingstekst:

---------------------------------------

Hie​rbij willen wij u heel graag uitnodigen om gratis een wedstrijd bij te komen wonen van het BeNe Liga team van Hijs Hokij Den Haag. Deze wedstrijd wordt gespeeld op vrijdag 20 november a.s. Tegenstander deze avond is IHCL Leuven uit België. Het beloofd een zeer spannende wedstrijd te worden.
Aanvang wedstrijd: 20.30 uur.Locatie : de Uithof, Den Haag.

Alle leden en vrijwilligers zijn van harte welkom​! Deze uitnodiging geldt dus ​niet alleen voor de junioren(teams), maar zeker ook​ voor ​de senioren(teams), incl. partners / kinderen / ouders / vrienden / buren! Ook zijn individuele sporters van harte welkom!

​Aanmelden kan tot en met donderdag 19 november a.s. Heb jij of je team interesse dan kun je ​rechtstreeks mailen naar [email protected]\P[email protected]. In deze mail moet dan wel duidelijk je naam, naam van vereniging​ en de aantallen gewenste kaarten vermeld staan. Iedereen die mailt zal van Hijs Hokij persoonlijk een bevestiging krijgen!

​De bestelde kaarten kunnen sowieso op de wedstrijddag vanaf 19.00 uur afgehaald worden bij de informatiebalie (dus niet bij de kassa).