Nieuwjaarsreceptie en informatiesessie vervanging kunstgrasvelden

Graag nodigen wij alle leden uit op zondag 10 januari 2016 van 16.30 tot 18.30 uur voor de nieuwjaarsreceptie in het clubhuis van MHC Forescate.

Het bestuur wil graag van deze gelegenheid gebruik maken om voorafgaand aan de nieuwjaarsreceptie, van 15.30 uur tot 16.30 uur, een informatiesessie te verzorgen over de geplande vervanging van drie van onze vier kunstgrasvelden in de zomer van 2016.
Het bestuur zal met de stuurgroep, werkgroep en SBSSA de leden bijpraten over de huidige stand van zaken, de verdere vervolgstappen en de gevolgen van deze vervanging. Uiteraard biedt deze bijeenkomst ook de gelegenheid om vragen te stellen over de kunstgrasvervanging.

Wij zouden het zeer op prijs stellen om zoveel mogelijk (ouders van) leden, vrijwilligers, medewerkers en sponsors te ontvangen en samen het jaar 2016 in te luiden!

Graag tot zondagmiddag 10 januari 2016,

Bestuur MHC Forescate