herinnering nieuwjaarsreceptie en informatiebijeenkomst kunstgras

Beste leden van MHC Forescate,

Het bestuur van MHC Forescate nodigt jullie uit om op zondag 10 januari 2016 vanaf 16.30 uur de nieuwjaarsreceptie van MHC Forescate bij te wonen vanaf 16.30 uur in het clubhuis en met ons het glas te heffen op een sportief, gezond en voorspoedig 2016.

Daarnaast zal het bestuur van 15.30 uur - 16.30 uur de leden tijdens een informatiebijeenkomst bijpraten over de huidige stand van zaken met betrekking tot de geplande vervanging van drie kunstgrasvelden deze zomer.
De voorbereidingen lopen en er wordt achter de schermen hard gewerkt, maar er zijn ook nog een aantal onduidelijkheden en onzekerheden.
Het bestuur wil de leden graag informeren, want vervanging van drie kunstgrasvelden is een groot project dat al onze leden aangaat.

Graag zie we jullie dus vanaf 15.30 uur bij de informatiebijeenkomst kunstgrasvelden en, aansluitend, bij de nieuwjaarsreceptie.

Namens het bestuur van MHC Forescate,

Jelle Raap