Willem Kauffmann opgenomen in ziekenhuis

Zaterdagmiddag 13 februari is Willem Kauffmann, trainer/coach van Forescate Heren 1 onwel geworden. Willem is na een eerste behandeling ter plekke met de ambulance naar het LUMC ziekenhuis in Leiden vervoerd. De problemen zijn van dermate serieuze aard dat hij nog enige tijd in het ziekenhuis zal moeten verblijven.

Willem is bezig aan zijn 3e jaar bij Forescate als trainer/coach van Heren 1. Daarnaast is hij bij LOHC werkzaam als technisch manager en trainer/coach van JB1. Willem is na een wedstrijd van LOHC JB1 onwel geworden in het clubhuis in Leiden.

Voorzitter Jelle Raap fungeert voorlopig namens onze club als contactpersoon voor het bestuur en Heren 1 met betrekking tot de gezondheidssituatie van Willem.

Namens onze club wensen wij Willem veel sterkte toe bij zijn herstel.

Bestuur MHC Forescate