Nieuwe ad-interim trainer en coach Heren 1

Als gevolg van de gezondheidsproblemen van Willem Kauffmann, (voor het derde jaar onze trainer/coach van MHC Forescate Heren 1), werd het bestuur genoodzaakt om een ad-interim oplossing te zoeken. Die is gelukkig inmiddels ook gevonden.

Hans Verheij zal met ingang van heden de veldtrainingen voor zijn rekening nemen. Hans is een ervaren trainer, die na een lange spelersloopbaan in Cartouche 1 als trainer/coach onder meer actief was bij Victoria, Cartouche en HGC in hoofdklasse, overgangsklasse en eerste klasse. Momenteel is hij onder meer actief als trainerscoördinator bij HIC en als trainer/coach van Dopie.

Hans kan de wedstrijdcoaching niet doen vanwege zijn verplichtingen bij Dopie, maar Forescate heeft in de persoon van Marja Spreij een goede bekende als coach aangesteld. Marja heeft een mooie carrière achter de rug als speelster en heeft als trainer/coach onder meer Forescate Dames 1 onder haar hoede gehad en maakte daar diepe indruk.

Het bestuur van Forescate is verheugd over deze tijdelijke oplossing en wenst Marja en Hans veel succes toe de komende periode. Uiteraard wensen wij Willem Kauffmann namens de gehele club veel sterkte toe bij zijn herstel.

Bestuur MHC Forescate