Oproep: Heren Veteranen A zoekt nieuwe spelers

Ben je 35+, heb je altijd op hoog niveau gehockeyed en heb je zin om binnen je eigen leeftijdscategorie (weer) wat fanatieker te gaan spelen, kom dan op woensdagavond om 20.30 op proef meetrainen met Veteranen A. We zijn hard op zoek naar enkele versterkingen. Ook niet-leden kunnen zich aanmelden.

Veteranen A speelt op dit moment (bovenin) de Eerste Klasse. Tegenstanders zijn bijvoorbeeld Alliance HA, Kieviten HA, Ring Pass Delft HA, Leiden HB en Pinoke HB. Thuiswedstrijden zijn op zondag, meestal om 11.00 op veld 1, de aanvangstijden van de uitwedstrijden zijn verschillend.

Voor vragen kun je contact opnemen met Dick Jan Wassink (06-28617186) of Sebastiaan Admiraal (06-15905583).

NB Gedurende een competitieseizoen mogen per team maximaal twee spelers die de leeftijd van 35 jaar nog niet hebben bereikt maar minimaal 30 jaar zijn, in competitiewedstrijden van dit team uitkomen. Dus 30+ ers kunnen zich ook aanmelden.