Clubeten & Bingo: vrijdag 1 april 2016 INSCHRIJVING GESLOTEN

Lieve leden en vrienden van MHC Forescate,

Op vrijdag 1 april is het weer zover: Clubeten! LET OP: DIT IS GÉÉN GRAP!

Na het succes van de vorige editie, kunt u zich vanaf nu aanmelden voor de tweede editie. Deze belooft nog gezelliger te worden, want behalve het heerlijke menu van onze eigen Chef-kok Nasr wordt er een bingoavond georganiseerd. Op deze manier kunt u met de hele familie genieten van een gezellige avond.

Eten:

Chef-kok Nasr zal deze avond speciaal zijn overheerlijke saté met friet voor jullie klaarmaken. De maaltijd dient 'aan de deur' contant te worden afgerekend (6 euro) en drankjes zijn aan de bar te verkrijgen met club- of pinpas. Voor de kinderen is er tijdens de maaltijd natuurlijk limonade!

Bingo:

Na het eten kunt u met het hele gezin meedoen met de bingo. Voor slechts 2 euro per bingokaart kunt u meespelen om prachtige prijzen te winnen! Wat dacht u bijvoorbeeld van een prachtige Mercedes SL 62 AMG Cabrio. En het is een mooie manier om weer even bij te kletsen met de andere ouders en leden van de club.

Aanmelden:
Wanneer u gezellig wilt komen eten is het belangrijk dat u zich aanmeldt per mail voor vrijdag 25 maart 2016.

Aanmelden (of afmelden) gaat natuurlijk in 3 snelle stappen via de gebruikelijke mogelijkheid na inloggen op de site .

Voor directe inlog en aanmelden (rechtsonder): KLIK HIER

Voor uitleg over aanmelden via de site: KLIK HIER

Als aanmelden niet lukt via deze mogelijkheid, kunt u ook een mail sturen naar adres: [email protected]. Het is dan wel belangrijk dat in de mail duidelijk vermeld wordt met hoeveel volwassenen u bent en hoeveel kinderen. Het is dan ook mogelijk om een heel team aan te melden. Geef ook hierbij aan om hoeveel volwassenen en kinderen het gaat.

Deze route via mail duurt uiteraard wel paar dagen langer (en kost veel extra werk) voor aanmelding verwerkt is, en het "vol=vol" principe blijft natuurlijk gelden dus de grootste zekerheid ontstaat alleen door eigen aanmelding.

Aan de deur zullen geen kaartjes meer worden verkocht!

We hopen veel van jullie te zien op vrijdag 1 april.

Liefs,
De evenementencommissie

------

Voor alle duidelijkheid: het clubeten (heerlijke saté en frites) en de bingo op 1 april (géén grap) is zowel voor onze jonge leden als voor ouders/volwassenen bedoeld...

Opgeven is noodzakelijk (de inschrijving gaat hard en we kunnen niet meer dan 150 personen herbergen) en is mogelijk via het besloten deel van onze clubwebsite of eventueel door een mail te sturen naar [email protected], met vermelding van het aantal deelnemers en de verdeling kinderen/volwassenen.

Er zijn bij de bingo mooie en leuke prijzen te winnen, waaronder tickets voor '5 seconds of summer' in de Ziggo-dome, Boretti BBQ-accessoires en vele andere verrassingen.

Twijfel niet, schrijf je in -met of zonder kinderen- en noteer de datum in je agenda.

De evenementencommissie.

In het kort:

Wanneer:

Vrijdag 1 april

Wat:

Saté & friet eten + bingo

Eten voor:

Alle jeugdleden, ouders en MHC Forescate vrienden.

Bingo voor:

Alle jeugdleden, ouders en MHC Forescate vrienden.

Aanvang:

18.00 uur

Kosten eten:

6 euro per persoon af te rekenen bij de deur.

Kosten bingo:

2 euro per bingo kaart