F-jes nieuwsbericht

Hallo allemaal,

Hebben jullie een fijn paasweekend gehad?

Het weer wordt nu gelukkig weer wat beter, dus hopelijk zijn jullie morgen allemaal op de training! Vorige week waren er maar 50 van de 75 Fjes op de training, heel jammer want de aanwezige Fjes vonden het heel leuk en hebben weer veel geleerd. De trainingen gaan trouwens altijd door, ook als het regent!  Alleen bij zwaar onweer en sneeuw kan het voorkomen dat we de training afblazen.

Verder willen we graag nog even doorgeven dat het Fjes toernooi (voor alle Fjes, ouders, broertjes en zusjes) nu zal zijn op zondag 16 mei.

Dit omdat er in het weekeinde van 19/20 juni zoveel andere hockeyactiviteiten zullen zijn, dat we niet voldoende tijd en ruimte zouden hebben voor onze dag. 16 mei is dan een veel betere oplossing.

En dan even vooruitkijken naar zondag 11 april aanstaande.

We hebben voor bijna alle teams een externe tegenstander geregeld. Zondag zullen er 8 teams van LOHC bij ons op bezoek komen, en dat wordt dus een heel spektakel.

In principe zullen dus deze week nu de Forescateteams tegen een "externe" tegenstander spelen.

In het wedstrijdschema staat aangegeven tegen wie de teams de eerste helft zullen beginnen.

Of ze tegen dezelfde tegenstander ook de 2e helft zullen spelen, of tegen een van de andere teams, dat bepalen we afhankelijk van hoe spannend de wedstrijd is.

Door de indeling van de bezoekende teams en het feit dat er binnen sommige teams helaas net dit weekeinde veel afzeggingen waren, zullen we nog wel wat moeten schuiven.

Het kan dus heel goed zijn dat de spelers van sommige teams deze week zullen meespelen in andere teams dan hun "eigen" normale team.

Dat we weer gasten op bezoek krijgen betekent natuurlijk ook dat we extra "gastvrij" moeten zijn. Dus een handje voor de wedstrijd, een drankje samen na de wedstrijd en natuurlijk een sportieve wedstrijd zelf.

Het wedstrijdschema en de veldindeling is natuurlijk op zaterdag op de site te vinden zoals altijd:

Tot morgen op de training, en zondag bij de wedstrijden,

Jorina Biersteker

Ad de Gruiter