In memoriam Eline Stoker

IN MEMORIAM

Het bestuur van MHC Forescate heeft naar aanleiding van het plotselinge overlijden van Eline Stoker aan enkele van haar naaste hockeyvriendinnen gevraagd om Eline op eigen wijze te omschrijven voor een blijvende herinnering.
Overigens ligt in het Clubhuis een boekje waarin iedereen die dat wil herinneringen aan Eline kan schrijven.

Herinneringen aan onze hockeyvriendin Eline,

Eline, onze dromer! Verlegen voor wie haar niet kende, maar zo’n supergezellige vriendin. En ‘steady’…. nou ja …. elk jaar wilde ze weer stoppen met hockey. En elk jaar begon ze gewoon weer. En dat al sinds de E-tjes!
De keepster kon niet zonder haar hulp. Want wie was die vaste aan- en uitkleedster? Eline!

Haar kracht zat ‘m in de rust die ze uitstraalde, niet te verwarren met haar ‘snelheid’ ;-).
Met uitgestreken gezicht maaide ze met haar hockeystick, als een soort stofzuiger, de ballen achterin ’t veld af. Een waardevolle mid/achter speelster.

Eline was ook regelmatig te laat. ‘Wie weet waar Eline is?’, was veel gehoord tijdens het verzamelen. Dan kwam ze met haar welbekende verlegen grijns op haar gemakkie aangefietst.

En wat hebben we een aantal jaar geleden gelachen tijdens het slagroomtoernooi bij Cartouche! Vorig jaar heeft ze zelfs in een knalroze outfit het Forescate Summer is up B-toernooi gewonnen met de MB6!

Ze was goed in gekke bekken trekken en selfies maken met haar vriendinnen. Weinig mensen weten dat ze heel creatief was en fantastisch mooi kon tekenen. Ze had haar zinnen gezet, en inmiddels ook aangenomen, op het Grafisch Lyceum, echt wat voor haar!

Wat een sportieve en leuke dag had ze die zaterdag! Wedstrijdje hockey, haar scheidsrechters-debuut, ’s avonds filmpje gepakt met een vriendin en nog even nagekletst op de bank met haar ouders.

Het vreselijke bericht op zondag heeft ons, als haar hockeyvriendinnen, diep in ons hart geraakt.

Eline blijft altijd lid van ons team! Het eerstvolgende doelpunt is voor jou, Eline. We gaan het kampioenschap halen en zullen het aan jou opdragen! je juicht daarboven vast met ons mee!

Liefs van de meiden van A4