Forescate DDA gaat op voor Nederlandse titel

Forescate DDA (Dames Dinsdag A)  speelt zondag 26 juni voor het Nederlands kampioenschap bij HC Tilburg. Spelen voor de Nederlandse titel….er gaan dagen voorbij dat dit Forescateteams niet lukt. Knap dus van DDA dat zij zich voor dit eindtoernooi hebben weten te plaatsen.

Forescate heeft al jaren een goede ploeg en heeft vele kampioenschappen mogen vieren,  maar een Nederlandse titel is dus andere koek.

In Tilburg zijn Geldermalsen (10.45 uur) en Warande (13.45 uur) de opponenten van Forescate in de poule. De wedstrijden duren een half uur. Om 14.30 uur volgende kruisfinales en om 16.00 uur de finale en de strijd om plek 3. In de andere poule komen Loenen, Noordwijk en Oss uit.

Naast Dames Dinsdag worden ook de eindrondes gespeeld voor Heren L en Dames/Heren Hoofdklasse veteranen. Voldoende te zien dus op zondag 26 juni bij HC Tilburg.

Wij wensen Forescate DDA heel veel succes toe in de strijd om de NL titel.