VOORTGANG NIEUWE VELDEN - update 08-8-2016

De aanleg van onze drie nieuwe velden ligt gelukkig redelijk op schema. De vastgestelde  oplevering zal dan ook niet al te veel uitlopen. Ondanks, dat de velden er binnenkort bespeelbaar bij liggen, vergt de afwerking rondom de velden, zoals nieuwe hekwerken/slagplanken, ballenvangers, dug-outs best nog wat werk.

We wachten ook nog op de levering van nieuwe doelen voor de drie velden. Na diverse keuringen en de eindkeuring zullen de velden worden vrijgegeven door Polytan, in overleg met de aannemer. De namen van de drie nieuwe velden worden waarschijnlijk, zoals eerder aangegeven, RIO, LONDON en TOKYO.

WAAR STAAN WE DD 8-8

De aanleg van kunstgrasmat van veld  2 is inmiddels gereed op de lijnen van de slagcirkels en gestippelde 5 meter lijnen na.

Ook de houders voor de hoekvlaggen moeten nog gerealiseerd worden. Daarnaast moet de aansturing van de sproei installatie en de sproeikoppen nog aangesloten worden.

Afgelopen week is op veld 2 en 3 ook gestart met de aanleg van de hekwerken en ballenvangers. De herbestrating vordert ook goed.

De kunstgrasmat van veld 1 is afgelopen week gelegd en voor het grootste gedeelte gereed. De uitloopstroken worden maandag gelegd en daarna wordt het veld rondom  in de zgn. klemgoten gespannen. Verder geldt voor dit veld wat afwerking betreft hetzelfde als is aangegeven bij veld 2 . Daar gaat dus ook nog wel wat tijd inzitten.

Met veld 3 wordt vanaf deze week ook met het veld aanleggen begonnen en heeft men volgens planning ruim 2 weken nodig om het veld volledig gereed te krijgen. Hopelijk zit het weer mee en hebben we weinig vertraging.

NOGMAALS VERZOEK AAN DE LEDEN

Van iedereen wordt verwacht, het bouwterrein en de velden niet te betreden voordat daar toestemming voor is gegeven. Zolang er nog gewerkt wordt, willen we vermijden dat er allerlei rommel, vuiligheid, zand e.d. op de velden terecht komen om beschadigingen te voorkomen. Tegen betreding van het bouwterrein en de nieuwe velden zal streng opgetreden worden.

Vergeet niet, dat er ook in het clubhuis zelf wordt gewerkt aan de inrichting (bijv. nat verfwerk).

GEDULD IS EEN SCHONE ZAAK

Nog even en de gehele club, ook jeugdleden, speelt op ‘de mooiste kunstgrasvelden’ velden.in de regio.

Zijn er wijzigingen in de planning, dan wordt dat direct op de website gepubliceerd en gecommuniceerd.

-------------------------------

Bijgevoegd foto’s van de laatste stand van zaken