Beschikbaarheid velden en trainingsschema

Net als onze leden staan wij te popelen om de velden nu echt in gebruik te kunnen gaan nemen, en daarom zullen we u steeds op de hoogte houden van de actuele situatie, maar vragen we natuurlijk ook begrip voor eventuele last minute- wijzigingen.
We hebben immers niet alles zelf in de hand en bovendien is juist deze week het weer van enorme invloed op de voortgang van het bouwproces en de haalbaarheid van onze planning.

Ingebruikname velden:

Veld 2:
Rond veld 2 zullen nog wat werkzaamheden aan hekwerk en bestrating plaatsvinden, maar dit veld kunnen we inmiddels gebruiken en daar zullen dus vanaf maandagmiddag de trainingen van start gaan.

Veld 1:
Als maandag de laatste werkzaamheden aan en rond veld 1 worden afgerond en het lek in de sproei-installatie zal zijn gerepareerd, zullen we vanaf maandagmiddag ook op veld 1 kunnen trainen.

Veld 3:
Aan veld 3 moet nog veel gebeuren en we verwachten dit veld vanaf woensdag te kunnen gaan gebruiken. Maar dat is nog geheel afhankelijk van hoe de werkzaamheden zullen verlopen en van het weer in de komende 3 dagen.

Als alles zo loopt als gepland kunnen we dus eindelijk behalve op veld 4 ook op de andere velden gaan trainen. Daarvoor is een nieuw trainingsschema van toepassing. Let op:  Het schema zal steeds wijzigen afhankelijk van de voortgang van de werkzaamheden, dus houdt altijd goed je persoonlijke pagina op de site of LISA app goed in de gaten !

Zie voor meer info: http://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=1651&Volledig=1

Omgang met nieuwe velden

We zijn erg trots op deze nieuwe velden en willen dat ook graag blijven.
De nieuwe velden zijn bijvoorbeeld erg gevoelig voor zand en vuil en het is daarom ook heel belangrijk om iedere vorm van zand en vuil op deze velden echt te voorkomen.

Door alle bouw-werkzaamheden ligt er overal veel vuil en zand rond de velden, dus aan dat schoonhouden van de velden zullen we allemaal wat extra aandacht moeten geven.
Door de velden alleen bij de geopende ingangen te betreden en daarbij goed en zelfs overdreven gebruik te maken van de veegmatten, kunnen we zorgen dat we onze velden schoon en dus van hoge kwaliteit houden. We vragen iedereen om daar extra aandacht aan te besteden.

Voor meer info en foto's mbt de voortgang van de bouwerkzaamheden: http://mhcforescate.nl/site/default.asp?Option=51&NewsID=1652&Volledig=1