Topscheidsrechter Coen van Bunge in Week van de Scheidsrechter

Op 10 oktober komt topscheidsrechter Coen van Bunge als afsluiting van de Week van de Scheidsrechter bij Forescate zijn verhaal houden over zijn fluitervaring in Rio. Een aanrader voor alle fluiters en andere geïnteresseerden.

Zaterdag 1 oktober begon de week van de scheidsrechter. In deze week bedanken sportbonden en -verenigingen gezamenlijk hun scheidsrechters.

De scheidsrechterscommissie van Forescate leek het daarom een leuke gelegenheid om voor haar leden, maar vooral voor haar scheidsrechters, een informatieve avond te organiseren. Met deze avond wil de club betrokkenheid stimuleren, een blijk van waardering aan haar scheidsrechters geven en potentiele nieuwe scheidsrechters enthousiasmeren.

We hebben een zeer interessante spreker gevonden die vanuit zijn enorme [internationale] ervaring op een hele leuke manier over arbitrage kan vertellen:
Hockey-Topscheidsrechter Coen van Bunge!

Coen van Bunge is 35 jaar en geboren in Voorburg, heeft in zijn jeugd op Cartouche gespeeld en ook vele jaren gefloten en getrained op onze eigen club, Forescate.
Hij fluit al sinds 2003 succesvol actief in de Nederlandse Hoofdklasse en kan nu al trots terugkijken op een prachtige carrière met grote wedstrijden in binnen- en buitenland. Afgelopen zomer heeft hij zijn debuut gemaakt op de Olympische Spelen in Rio de Janeiro. Coen van Bunge is met recht een Nederlandse, maar vooral internationale hockeyscheidsrechter.

Deze avond zal plaatsvinden op maandagavond 10 oktober aanvang 20.00.
Vanaf 19.30 zijn de deuren open.

Het belooft een zeer interessante avond te worden met verhalen uit Rio en ruimte voor andere arbitragezaken. Voor meer informatie over Coen en zijn Umpire Academy zie:www.facebook.com/FluitAcademy.

Vanuit de scheidsrechterscommissie hopen we op een grote opkomst!

Aanmelden voor deze bijeenkomst kan zoals altijd heel eenvoudig via de site of app (met persoonlijke inlog door HIER te klikken).
Als aanmelding op deze manier onverhoopt echt niet lukt kan ook een mailtje worden gestuurd naar

Scheidsrechterscommissie MHC Forescate