MHC Forescate en Rabobank verlengen contract

Hockeyclub MHC Forescate en hoofdsponsor de Rabobank hebben het sponsorcontract met twee jaar verlengd.

De Rabobank is al jarenlang hoofdsponsor van de hockeyclub en die samenwerking verloopt nog steeds tot volle tevredenheid van beide partijen. Er is veelvuldig contact op allerlei vlakken. Op het gebied van het Buurthuis van de Toekomst is er sprake van een actieve samenwerking en ook bij de Sporttafel is Forescate zitten de Rabobank en Forescate samen aan tafel.

Directeur Rob Joosten van de Rabobank Voorschoten/Wassenaar kwam naar Forescate om het nieuwe contract te tekenen. Dit contract heeft een looptijd van 2 jaar. Jelle Raap, voorzitter van MHC Forescate, en Bob van der Kruk, bestuurslid sponsorzaken van MHC Forescate, tekenden met Rob Joosten dit contract.
Dit betekent onder meer dat de naam en het logo van de Rabobank op de voorkant van het shirt van Dames 1 en Heren 1 staan, buiten alle andere reclame-uitingen op het hockeycomplex.

MHC Forescate en de Rabobank toostten vervolgens op een langdurige toekomstige samenwerking.