Joyce Visser ook volgend seizoen manager HTZ

Het bestuur van MHC Forescate is heeft het contract met Joyce Visser als manager hockeytechnische zaken (HTZ) bij onze club verlengd. Dit betekent dat Joyce ook in het seizoen 2017/2018 werkzaam is op Sportpark Adegeest.

Joyce combineert haar werkzaamheden als manager HTZ bij Forescate met het trainen en coachen van een kaderteam. Dit seizoen heeft zij JB1 onder haar hoede, dat uitkomt in de Topklasse. Het bestuur van Forescate is blij en tevreden met deze contractverlenging en denkt dat het goed is voor de continuïteit op technisch vlak binnen de club dat Joyce straks voor het derde achtereenvolgende seizoen actief is in deze functie.

Wij wensen Joyce in het restant van dit seizoen én komend seizoen weer veel plezier en succes toe bij haar werkzaamheden op Sportpark Adegeest.

Bestuur MHC Forescate