Opbrengst Grote Clubactie 2016 en prijsuitreiking snelste en beste verkopers aanstaande zondag!

Nu de winterstop voorbij is en iedereen weer vrolijk buiten aan het hockeyen is, wordt het de hoogste tijd om de eind opbrengst van de Grote Clubactie 2016 met jullie te delen.

Er zijn in totaal door 95 kinderen 1455 loten verkocht. De totale opbrengst was dit jaar 3.391,05 euro.

Een super mooie opbrengst!!!

Deze mooie opbrengst is te danken aan alle loten verkopers die Forescate een warm hart toedragen maar zeker ook alle lieve ouders die geholpen hebben bij het invoeren van alle loten. Dank hiervoor.

Aanstaande zondag 19 maart zal de prijsuitreiking zijn van de Clubactie na de wedstrijd van Heren 1 op veld 1. Dus eerst even onze mannen van Heren 1 aanmoedigen, die eerste staan in de poule en zondag aantreden tegen hun directe concurrent Rijswijk!

Deze kinderen zijn in de prijzen gevallen en nodigen we van harte uit om hun prijs op te komen halen zondag:

De 5 kinderen die het snelste al de clubloten van hun boekje hebben verkocht:

Thomas Spyer

Tycho Bentvelzen

Sofie Bentvelzen

Annelie Ansink

Eline de Koning

Zij winnen ieder een Intersport waardebon van 10 euro!

HET TEAM die met elkaar de meeste loten hebben verkocht is JONGENS D4! Ook jullie worden verwacht aanstaande zondag om de teamprijs in ontvangst te nemen.

En dan…..

De drie top verkopers van dit jaar zijn:

1.       Veerle van den Essen 53 loten

2.       Milan Potters 45 loten

3.       Tom Oppenheim 42 loten

Ook jullie krijgen je prijs (nog een verrassing) aanstaande zondag tussen kwart over 4 en half 5 (aansluitend na de wedstrijd van Heren 1 uitgereikt).

Kinderen die 20 loten of meer hebben verkocht, komen in aanmerking voor een voucher. De voucher stelt dit jaar het volgende voor:

Slagharen 1+1 gratis

Bobbejaanland 1+1 gratis

Schiphol behind the scenes 50% korting

Masita teamwear 65% korting

Als je interesse hebt in deze voucher en je hebt 20 loten of meer verkocht, stuur dan een mail naar [email protected]

De voucher wordt dan naar jou gemaild.

En tenslotte...

Ik heb nu 4 jaar de organisatie van de Grote Clubactie op mij genomen. Ik heb dit met veel plezier gedaan, maar het is goed geweest. Ik ben op zoek naar iemand die het stokje van mij over wil nemen. Stuur een mail naar [email protected].

Groetjes,

Simone Vink