Generale repetitie Laurentius op veld 4, vrijdag 7 juli
Het kan u haast niet ontgaan zijn, Drumfanfare Laurentius Voorschoten heeft de op ons veld 4 afgelopen maanden hard gerepeteerd voor het WMC: het Wereld Muziek Concours, welke eens in de vier jaar wordt georganiseerd.

Deze mars- en showwedstrijden zijn de Olympische Spelen van de blaasmuziek, en worden wereldwijd gezien als de meest prestigieuze wedstrijden voor muziekkorpsen.
Op zondag 9 juli reizen de muzikanten van de Drumfanfare af naar Kerkrade, waar de wedstrijden plaats zullen vinden. Zij zullen daar Voorschoten representeren op zowel het onderdeel "Mars" als het onderdeel "Show".

Vele uren zijn gerepeteerd in aanloop naar het WMC.
Voordat het zover is, wil Laurentius ook het Voorschotense publiek mee laten genieten van de optredens die gegeven zullen worden.
Daarom nodigen we u graag uit voor de generale repetitie, waar zowel het
marsoptreden als de show "When Prince Becomes King” te horen en zien zullen zijn.

Wat: Generale repetitie voor WMC
Waar: Hockeyveld 4  MHC Forescate, Voorschoten
Wanneer: Vrijdagavond 7 juli, start optredens om 20:15 uur

Graag vernemen we van u met hoeveel personen u aanwezig zult zijn, via