Train de trainer op 28 augustus

Dit jaar gaan we vanuit hockey technische zaken aan de slag om onze trainers nog verder op te leiden. Er gaat gelukkig al heel veel goed maar dingen kunnen altijd beter. Op deze manier willen we de trainers op Forescate de gelegenheid geven om zich verder te ontwikkelen en natuurlijk ook de trainingen aan jeugdteams nog uitdagender en aantrekkelijker maken zodat alle spelers met plezier naar de training gaan en nog verder worden uitgedaagd om beter te leren hockeyen.

Maandag 28 augustus vond de eerste train-de-trainer-sessie van dit seizoen plaats en het was geweldig om te zien dat zeer vele trainers zich hadden aangemeld. Met dank aan de organisatie door onze manager htz – Joyce Visser - en onder de professionele begeleiding van de medewerkers van Sportways stonden de trainers van jong (uit de MD3) tot oud en van beginner tot zeer ervaren (onze Heren 1 spelers) samen op het veld om van en met elkaar te leren hoe zij een nog betere trainer kunnen worden. We kijken terug op een ontzettende leuke en inspirerende avond waarin veel geleerd is en kijken uit naar de tweede sessie op 23 oktober aanstaande.

Eugenie Zwanenburg

Ad interim Bestuurslid htz-kader