Bijzonder evenement 27 oktober
Op 27 oktober vindt op onze mooie club een heel bijzonder evenement plaats. Een seniorenfeest (lees: 18+) voor al onze (oud- en ere-) leden en ouders van jeugdleden.

Vanwege het aftreden -als bestuurslid- van ons aller Aad Bol en zijn jarenlange, tomeloze inzet voor MHC Forescate, staat ons de weergaloze Golden Bol Party te wachten.

Het belooft een fantastische avond te worden met muziek, dans en gezelligheid. En het zou ons niet verbazen als er nog een mopje gezongen zal worden.

Het feest start om 21.00 en gaat door tot 01.00 uur. Kaarten kosten € 10,00 in de voorverkoop en € 12,50 aan de deur. Verkrijgbaar bij Leontien Wisman, Marije Wiegant, Milou Raap, Paul Engels en Aniek Wegner. Of stuur een mail aan [email protected].

Noteer 27 oktober in je agenda en denk vast na over je outfit (touch of gold or Bol)!