Het nieuwe Forescate Magazine is klaar!

Vanaf zaterdag 28 oktober ligt er voor alle leden een nieuw Forescate magazine klaar.

Dit jaar hebben Jelle Raap, Cassandra Appelman, de communicatiecommissie en vele anderen weer hard gewerkt aan een kleurrijk en informatief blad. We hopen dat iedereen het nieuwe magazine met plezier zal lezen en dat het een mooie plek krijgt op lees- of koffietafel.

Onze eigen ‘glossy’ kan per team opgehaald worden bij de wedstrijdtafel op zaterdag. De Kabouters en Benjamini's krijgt het magazine mee op zondag en voor de senioren zal er een tas per team achter de bar liggen.
De coaches, teammanagers en aanvoerders van de seniorenteams hebben daarover een mail ontvangen.

Heb je vragen, opmerkingen, of heb je geen magazine gekregen dan kun je een mail sturen naar [email protected]

Digitaal (alvast) het magazine lezen? Klik dan HIER.