MD3 slaat terug

Op zaterdag 28 oktober werd de eerste ronde na de herindeling van de jeugdteams gespeeld. Vorige week vermeldde ik nog vol trots het hoge(re) niveau waarop vele eerste en opleidingsteams gaan meedraaien.

De keerzijde van diezelfde prachtige medaille is wel dat deze teams pittige(re) tegenstanders gaan ontmoeten. Dat we dan met z’n allen 25 van de 57 te behalen wedstrijdpunten scoren is dan daarvan een logisch gevolg. De uitdaging voor de trainer-coaches zal erin liggen om hun teams ook weer klaar te maken voor ‘het niveau’ hoger. Een mooie taak!

MD3

Een team dat het in de voorcompetitie zwaar had was MD3. Deze meiden hebben direct na de herindeling hun revanche genomen en HCRB MD3 met maar liefst 7-1 weer naar huis gestuurd.

Dames 1 / Heren 1

Dames 1 boekte heel knap bij Derby uit de tweede overwinning op een rij, klasse gedaan! Heren 1 verslikte zich helaas bij Alphen uit maar mag zich nog wel koploper noemen van de 2e klasse A.
Aanstaande zondag spelen onze beide vlaggenschepen weer thuis. Om 12.45 start Dames 1 tegen Westland en daarna mag H1 aantreden tegen (bijna) hekkensluiter Athena.

Tot ziens langs de lijnen,

Eugenie Zwanenburg, bestuurslid kader a.i.