Laatste trainingsweek van 2017
Nog 1 week trainen in 2017 en dan is het vakantie...

Omdat er de komende week veel activiteiten op de scholen plaatsvinden en er vanaf volgend weekend geen wedstrijden  meer zijn besluiten veel teams om de training te laten vervallen.
Voor zowel mij als voor beheer is het van belang om te weten welke teams besloten hebben niet te gaan trainen. Dit om te voorkomen dat er trainers onnodig op het veld staan, maar ook om te voorkomen dat het clubhuis onbeheerd open achterblijft met de eventuele verlichting op de velden nog aan.

Voor komende week dus de dringende oproep aan de teams die niet volgens het trainingsschema gaan trainen dit bij mij kenbaar te maken.
Dit kan door een mail te sturen naar: [email protected]

Ik wens iedereen een goed uiteinde van 2017 en alvast een goede start voor een gezond en sportief 2018.

Groeten,
Joyce