Keepersclinic
Vorige week dinsdag 20 februari kwamen alle keepers uit de A t/m D lijn bij elkaar om de tweede seizoenshelft goed te beginnen.
Er stond een clinc op het programma olv Salman, Kevin en Philique. Alle keepers waren uitgenodigd om eens te trainen met hun keeperstrainer en oud Pakistaans international die tegenwoordig keeper is bij Victoria in Rotterdam.

Voor de meeste keepers was het al weer even geleden dat ze op het veld hadden gekeept. Het was dus weer even wennen na de zaalperiode. Al snel was iedereen hard aan het werk en merkte de keepers op dat het allemaal wel heel snel ging en ook best zwaar was.
Uitgeput kwamen ze na afloop het clubhuis in waar lekkere frieten en hamburgers op hen stonden te wachten. Heel veel dank gaat hiervoor uit naar Paul Engels die dit goed geregeld had.

Marlies van Eck van der Sluis
Lijntrainster keepers