11 maart voorjaars-TD
Bretzelsonndeg, Laetare, Daylight Saving Time, Mothering Sunday, Wereld Loodgietersdag, Moshoeshoe's Day, Start Boekenweek en La Ruta Maya. Er zijn redenen genoeg om een gezellig TD te organiseren. Wij kiezen echter voor de meest logische: de start van de tweede seizoenshelft.

Op 11 maart zit het zaalseizoen 2017/'18 er definitief op en kunnen we de eerste voorjaarslucht weer opsnuiven terwijl we op of langs de velden staan. De tweede competitiehelft start met wedstrijden van Dames 1 tegen Dordrecht en Heren 1 tegen Terriërs (voor het volledige programma van deze dag, zie: http://bit.ly/2D1Aodr).

Traditioneel huldigen we deze dag ook de teams die kampioen zijn geworden in de zaal. Dit zal aansluitend op de wedstrijd van Heren 1 plaats vinden. Vanwege deze feestelijke gebeurtenis én omdat we blij zijn dat het voorjaar is, kunnen vanaf 16 uur de voetjes van de vloer onder het genot van een hapje en een drankje.

We rekenen op ieders komst tijdens de wedstrijden van onze vlaggenschepen, de huldiging van de kampioenen en het gezellige TD. Tot zondag 11 maart!

Bijlage: TD.pdf