Werkzaamheden verlichting veld 2

Komende maandag 12 maart zal worden begonnen met de aanleg van nieuwe verlichting op onze velden.

De huidige lampen worden vervangen door energiezuinige LED-armaturen.

Hierdoor zal het energieverbruik met ruim 60% kunnen afnemen, terwijl naar alle verwachting de kwaliteit van de verlichting zal toenemen.

Bovendien hoeven de lampen niet eerst op temperatuur te komen, zodat de verlichting direct na inschakelen voldoende is. Tot slot is er minder sprake van strooilicht. Met andere woorden, we gaan er van uit dat we nog trotser kunnen worden op ons mooie complex (kan dat eigenlijk nog wel?).

Met de werkzaamheden door LED Technologies zullen we helaas wel te maken krijgen met enige onvermijdelijke overlast. De velden zullen niet altijd te gebruiken zijn. Wij verzoeken een ieder om de aanwijzingen hieromtrent -ook voor jullie eigen veiligheid !- goed te volgen.

In eerste instantie wordt begonnen met veld 2, omdat de elektrische installatie van dit veld enige storingen kent. De overige velden zullen later aan bod komen. De planning gaat uit van de weken 15 en 16, maar we hopen dit nog iets te kunnen vervroegen.