PlayFull Hockeyschool gaat aankomende zondag weer van start met nieuwe groepen!

Het wordt weer langzaam warmer, de vogels gaan fluiten en de hockeyers mogen eindelijk weer het kunstgras op!

De lente is in zicht en daarmee barst ook de tweede helft van het hockeyseizoen los!

Ook team PlayFull gaat vanaf morgen weer het veld om verder te schaven aan de techniek en het plezier van een nieuwe groep deelnemers en we hebben nog plekken beschikbaar in onze twee nieuwe modules!! Trommel al je teamgenoten op en mis dit niet!

Voor de 8-10 jarigen:

Secret Weapon The Backhand
In deze 4 trainingen leren wij de deelnemers met de backhand te passen, aannemen en te schieten op goal. Maar misschien nog belangrijker, wanneer dit gevaarlijke wapen in te zetten om de verdediger het bos in te sturen. Data: 25 mrt - 8 apr - 15 apr - 22 apr (4x 1uur van 08.30-09.30)

Voor de 10-12 jarigen:

Fast Foreward Button
In deze 4 trainingen gaan wij de deelnemers leren wanneer het moment is op te versnellen met de bal. Om zo je tegenstander voorbij te spelen, een pass mogelijk te maken of om zo ruimte te creëren voor een schot op goal. Data:25 mrt - 8 apr - 15 apr - 22 apr(4x 1uur van 09.30-10.30)

Ga snel naar www.playfullhockeyschool.nl en schrijf je zo snel mogelijk in!