Goed nieuws voor Dames 1 en Forescate

We hebben afgelopen weken kunnen genieten van een sterk spelend eerste dames elftal.

We hebben nog meer goed nieuws:
Met ingang van komend seizoen zal Robert Noall trainer/coach worden van Dames 1. Daarnaast zal Robert ook een van onze lijntrainers worden.
Afgelopen zaterdag hebben Robert Noall en Forescate hun handtekening gezet onder de overeenkomst voor beide opdrachten.

Robert komt oorspronkelijk uit Engeland, maar woont al een tijdje in Nederland. Momenteel is hij trainer van Dames 1 en verschillende jeugdteams bij hockeyclub Hisalis. Naast zijn werk bij Forescate zal Robert ook actief blijven bij Hisalis.
Het bestuur van Forescate is blij dat Robert ons komt versterken. Wij heten hem dan ook van harte welkom op onze club.