UPDATE 9 juni : TEAM BARBECUES !!

Nu de competitie langzaamaan ten einde komt, krijgen we weer regelmatig aanvragen voor team-activiteiten op de club.

Zoals het verzoek om gelegenheid te bieden om aan het einde van het seizoen te mogen barbecueën met het team en ouders op de club.
Omdat aan te veel voorwaarden moet worden voldaan is het normaal gesproken absoluut niet toegestaan om op de club te barbecueën.
Het bestuur geeft hier nu invulling aan, door de mogelijkheid te bieden voor een centraal georganiseerde " team barbecue” op 9 juni as (niet alleen voor de spelers, maar mag ook voor ouders, broertjes en zusjes).

Teams kunnen zich inschrijven voor een barbecue op 9 juni onder vermelding van het aantal personen.
De kosten per deelnemer bedragen € 6,50.
Hiervoor krijg je een hamburger, een worst, 2 stokjes saté, brood, salade en satésaus en zorgen wij voor de barbecues.

Je rekent bij de bar voor je team af en krijgt de totale bestelde hoeveelheid vlees geleverd.
Deze neem je mee en hiermee kan je zelf je vlees bereiden op de door de vereniging geplaatste barbecues. Als je vlees gaar is kan je op het buffet een bordje halen met salade, brood en saus en je eigen bereidde vlees meenemen. Wij hopen op veel teams en een leuke gezellige middag/avond.

Inschrijven kan tot uiterlijk 5 juni, op de welbekende eenvoudige manier als evenement na inlog op site en app (door alle coaches/managers en in LISA  geadminstreerde aanvoerders).

Geef in het opmerkingenveld aub even duidelijk aan :

-welk team het betreft en
-hoeveel personen

Klik HIER voor de directe link naar inschrijven,
Voor meer informatie over inschrijven via de site en app klik HIER .

Tot ziens op 9 Juni !!