Teamindelingen Jeugdteams 2018-2019
Publicatie 10 juni

MA/MB/MC/JC lijn
Spelers uit deze lijnen die de komende week gaan starten met de selectietrainingen (zie schema elders op de website) ontvangen op zondagavond 10 juni een mail met een uitnodiging daarvoor.

JA/JB lijn
Om verschillende redenen worden de volledige indelingen van teams in de JA-lijn en de JB-lijn nu al gepubliceerd.
Uit privacyoverwegingen worden de lijsten niet publiek geplaatst op de site, maar zijn de bestanden voor leden beschikbaar achter de ledeninlog.
De lijsten zijn te vinden door na inloggen te kiezen voor de keuzemogelijkheden :
club > documenten > hockeytechnisch
(let op:in sommige browsers toont het scherm een foutmelding, de documenten zijn ondanks de melding echter gewoon zichtbaar).
We rekenen erop dat de gegevens ook vertrouwelijk blijven en niet via andere kanalen verspreid gaan worden. Op de plek waar ze nu te vinden zijn, zijn ze immers gewoon beschikbaar voor alle betrokkenen.

Alle andere lijnen
De uitnodigingen voor de selectie MD1-3 en JD1-2 zullen per mail op 17 juni worden verzonden.
Ook op 17 juni zullen de indelingen van alle andere teams van alle andere lijnen worden gepubliceerd.

Voor eventuele vragen kunt u zich uitsluitend per mail wenden tot de lijncoördinator van uw kind:

Voor vragen over eerste en opleidingsteams MA1, MA2, MB1 en MB2:[email protected]

Voor vragen over eerste en opleidingsteams MC1-3:[email protected]

Voor vragen over jongens A2:[email protected]
Voor vragen over jongens B3:[email protected]
Voor vragen over eerste en opleidingsteams JA1, JB1, JB2:[email protected]

Voor vragen over eerste en opleidingsteams JC1, JC2:[email protected]

Met sportieve groet,

Eugenie Zwanenburg (HTZ kaderteams ai)
Noëlle Dijksman (HTZ administratie)