Doorgeven bestelling/pasmaat nieuwe clubshirt

Denkt u er nog even aan om uw shirtmaat door te geven via de eerder toegestuurde link ?

Honderden van onze leden hebben hun gratis shirt inmiddels besteld, maar we missen er nog een paar bestellingen. Geef dus snel uw shirtmaat door, dit kan nog tot uiterlijk vanavond, 15 Juni , 24.00 uur !

Ook als u twijfelt of u in aanmerking komt voor dit gratis shirt vul uw keuze dan toch in, zodat we kunnen kijken of we uw bestelling  kunnen verwerken.
Over dit soort details kunnen we nu nog niet helemaal uitsluitsel geven, maar beter gegevens teveel als te weinig !

Omdat er een technische koppeling gemaakt is tussen de toegestuurde link en het bestelproces, is de enige mogelijkheid om uw shirtmaat door te geven via de bestellink.

Voor meer informatie en de link kunt u het site-artikel nalezen: