Start trainingen jeugdteams
Onze vlaggenschepen Dames 1 en Heren 1 en een enkel jeugdteam werken zich alweer enige tijd in het zweet en nu is het tijd om allemaal weer in actie te gaan komen.

Vanaf maandag 20 augustus zullen alle eerste teams en een enkel opleidingsteam weer gaan starten met de trainingen. De opleidingsteams die gaan starten krijgen daarover bericht van hun trainer of coach. Alle andere opleidingsteams en alle breedteteams A t/m D starten vanaf maandag 27 augustus. De trainingen van de jongste jeugd zullen starten vanaf maandag 3 september.

Alle trainingen vinden plaats volgens het trainingsschema. Indien er wensen zijn om op een ander moment van een veld gebruik te maken vul dan het reserveringsformulier op de site in. (https://mhcforescate.nl/site/Default.asp?option=10023&m=1)

Bestuur en commissie Hockey Technische Zaken

Bijlage: voorlopig trainingschema 2018-19 (6) (1).xlsx