Nieuw trainingsschema; teams D t/m A trainen vanaf 27 aug!
Maandag 27 augustus gaan, na een welverdiende vakantie, de trainingen van start voor alle jeugdteams (A t/m D). Maar hoe gaat het seizoen dan beginnen?

Voor trainers:
Kom een half uur voordat jouw training begint naar de club en vind mij. Ik heb een zwart vest aan met op mijn rug in witte letters "wij zijn hockeywerkt". Ik zorg dan dat je een locker, tas met ballen en pionnen krijgt.
Tot aan de Trainer Coach Avond van 4 september regel ik trainingen op papier. Je bent natuurlijk nu al vrij om zelf een training voor te bereiden.

Voor spelers:
Kijk in de bijlage naar het schema hoe laat en op welk veld je traint. Vergeet voordat je van huis weg gaat niet je BITJE en SCHEENBESCHERMERS. Zorg dat je minimaal 10 minuten voor het begin van de training aanwezig bent op de club. Zodra je jouw team en trainer gevonden hebt, kun je beginnen aan jouw eerste training!

Voor alle jongste jeugd beginnen de trainingen vanaf 3 september.
Meer informatie over de jongste jeugd volgt zo snel mogelijk.

Voor vragen kun je mij via de email bereiken ([email protected]) of aanspreken op het veld.

Met vriendelijke groet,
Daan van Koert