Jongens A1 speelt play offs voor plek in Super A!

Jongens A1 is in de 1e klasse zonder puntverlies (15 uit 5) als 1e geëindigd. Zij gaan nu in playoffs strijden om een plek in Super A.

Komende zaterdag 13 oktober spelen zij op HC Schiedam om 11.10 uur tegen Roomburg Jongens A1. Om 16.10 uur spelen ze de 2e wedstrijd tegen Leonidas Jongens A1. De wedstrijden duren 2 *25 minuten. Nummer 1 en 2 spelen Super A, nummer 3 mag in Top gaan spelen.

Jongens A1 kan alle aanmoediging gebruiken, dus ga vooral kijken. Naast 'onze' poule zijn er nog 3 andere poules van Meisjes A en Jongens A teams.  Er is dus heel wat hockeyplezier op hoog niveau te beleven.

Heel mooi dat Jongens A1 dit als team al bereikt heeft, we wensen ze heel veel succes en plezier toe komend weekend!

Jan Geert Vink

Bestuurslid HTZ Jeugd