Gouden Party 2018

Gelet op het grote succes van de vorige editie, is het goed verklaarbaar dat de kaartverkoop voor de 2018-editie van de Gouden Party uitstekend gaat. Op dit moment zijn er nog kaarten -à 12,50 euro- verkrijgbaar (contant of met Tikkie) bij Marije Wiegant, Leontien Wisman, Paul Engels en Paul van Pelt.

Om het nóg makkelijker te maken, zijn vanaf dit weekend ook tickets verkrijgbaar aan de bar (pin of clubpas). Voor alle kaarten die in de voorverkoop verkocht worden geldt dat deze inclusief twee gratis consumpties zijn. Dit voordeel vervalt voor kaarten die op 9 november aan de deur worden verkocht.

Twijfel niet langer en kom 9 november om 21.00 uur een dansje wagen op de muziek van coverband Tribute. Je hockeyvrienden zijn er ook...